Re: WIndows NT internet przez modem

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 16:12:24 MET

Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości
news:dt476t$9c0$1@opal.icpnet.pl...

> Generalnie usługa serwer potrzebna jest do udostępniania plików, ale
> są też zależne od niej usługi, więc lepiej, żeby działała.

Używając SDI z NT4 miałem wyłączone Posłaniec, Pomocnik NetBIOS, Serwer,
Stacja robocza, Przeglądarka komputerów, Klient DHCP, Replikator katalogów,
Chyba Protected Storage, w urządzeniach wyłączyłem Interfejs NetBIOS, Srv.
Klienta Wins OIDP zostawiłem, bo nie pamietam już... chyba sie nazwy
domenowe nie rozwiązywały na IP, to samo w W2k załatwia klient DHCP..
SDI pod NT4 jest traktowany jako modem. Trzeba też odpowiednio pow(y)łączać
właściwości modemu, bez tego może nie ruszyć, lub bardzo długo negocjować.
Nie stwierdziłem żadnych ujemnych zachowań związanych z wyłączeniem usługi
serwer. Obecnie Klient DHCP mam włączony, bo bez niego nie dostałbym od
Chello adresu IP.
System chodzi bezproblemowo, nie licząc eMule, który czasem kąśnie deczko
zasobów... ale póki co, nic się nie rozjechało.
Powyłączane mam, jak wyżej.

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.