office 97 na winXp

Autor: drjeep666 <drjeep6666_at_vp.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 17:00:26 MET

Witam!

Byc moze pytanie bylo na grupie - jesli tak to przepraszam - i prosze o
link - ale do rzeczy:
Mam Windowsa XP Home PL i zainstalowalem na nim Worda 97 i Excela 97 (z
osobnych plyt).
I teraz kiedy otwieram jakis plik excelowski lub wordowy pojawia mi sie
komunikat o duplikacie tego pliku - jako ze niby jest juz otwarty...
Klikam ok i wszytsko dziala - no ale problem jak sie pozbyc wlasnie tego
  niechcianego komunikatu?
Ktos mi podpowiedzial ze moze potrzebny jest jakich patch do office97...
Gdzie moglbym go znalexc?

bede bardzo wdzieczny za pomoc

pozdrawiam

Marcin

p.s. gdzie znajde ludzki opis na temat aktualnego licencjonowani
systemow MS - tj np XP oem... czy moge w dalszym ciagu kupic go z np:
mysza czy razem z plyta, procem, zasialczem i dyskiem?