Re: win xp i drukowanie po sieci z programu dosowego

Autor: Krzysztof Sobolewski SQ7RO <krzysiek_at_sq7ro.net>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 14:40:58 MET

Witaj pabi,

p> na serwerze jest te program dosowy, na komputerach mapuje z serwera
p> dysk z
p> katalogiem tego programu jako dysk g i tworze skrót na wszystkich
p> komputerach
p> do pliku start.bat z tegoz katalogu z programem na serwerze.
p> Czyli na wszystkich kompach i tych z win 98 i tych z xp jest tworzony
p> skrót do
p> jednego pliku startowego na dysku serwera (start.bat).
p> Czyli jakakolwiek modyfikacja tego skrótu na pulpicie na tym kompie z
p> xp w
p> rzeczywistosci zmienia mi plik start.bat na serwerze i wprowadza ta
p> zmianę dla
p> wszystkich komów w sieci. Po wpisaniu tej komendy net use lpt1
p> //k25/oki działa
p> mi na tym kompie z xp oki, ale na tych z 98 wyswietla pytaie
p> urzadzenie k-
p> 25/oki jest juz wykorzystywane, czy chcesz kontynuowac jak dam tak
p> tow chodziu
p> ale co zrobic zeby o nic n ie pytal i wszystko dzialalo.

po pierwszym zmapowaniu na wszystkich kompach mozesz wylaczyc tego net use'a.
Po restarcie kompow dalej powinien byc podlaczony zdalny OKi na LPT1, a wiec
nie potrzebujesz tego w skrypcie. A pyta bo masz juz podmapowane LPT1 i chcesz
je przemapowac:)

pozdrawiam,
Krzysztof Sobolewski SQ7RO
http://www.sq7ro.net/krzysiek