Re: win xp i drukowanie po sieci z programu dosowego

Autor: Krzysztof Sobolewski SQ7RO <krzysiek_at_sq7ro.net>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 11:32:57 MET

Witaj pabi,

p> witam
p> mam xp prof i drukuje po sieci z programu doswego (czyli wydruk na
p> port lpt1)
p> instaluje drukarke z panel sterowanai dodaj drukarke i nie pyta sie
p> nic czy
p> bede drukowal z dosa nie pyta sie o port, tylko od razu zainstaluje i
p> jest
p> bpozornie oki ale nie drukuje mi z dosa.
p> jak mu to ustawic zae ta drukarka sieciowa to jest lpt1 ? dziekuje i
p> pozdarwiam
p>

w linii polecen : net use lpt1 \\komputer\nazwa_drukarki

pozdrawiam,
Krzysztof Sobolewski SQ7RO
http://www.sq7ro.net/krzysiek