Re: win xp i drukowanie po sieci z programu dosowego

Autor: Sebastian Matuszczyk <lawrance_at_poczta.bez.tego.onet.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 11:53:43 MET

pabi napisał(a):
> witam
> mam xp prof i drukuje po sieci z programu doswego (czyli wydruk na port lpt1)
> instaluje drukarke z panel sterowanai dodaj drukarke i nie pyta sie nic czy
> bede drukowal z dosa nie pyta sie o port, tylko od razu zainstaluje i jest
> bpozornie oki ale nie drukuje mi z dosa.

Zrób sobie plik bat z którego będziesz uruchamiał swój program dosowy. w
pierwszej linii daj:

net use lpt1 \\komputer\nazwa_drukarki

a dalej linie uruchamiające program, np:

c:\
cd katalog_z_programem
program.exe

zrób na pulpicie nowy skrót do tego pliku i nie będziesz musiał za
każdym razem mapowac drukarki

Seba

=  "Natura sanat, medicus curat"  =
=                  Hipokrates     =