Re: Czy program pod W 3.11 pojdze pod W XP?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 18:40:48 MET

Użytkownik "Artur Grdeń" <artur.grden_wytnij_to_@_wytnij_to_szewczykvw.pl>
napisał w wiadomości news:dt2bf6$pkv$1@atlantis.news.tpi.pl

> a co ma piernik do wiatraka? wiem doskonale jak dziala win3.11 bo jestem
> na szczescie tak stary, ze pamietam czasy jeszcze sprzed windows.

Nie ty pierwszy i ostatni ;-)

> [...]
> działający pod windows (czyli taki, który pod dosem się nie uruchomi, bo
> wyświetli znany komunikat, że wymaga windows do pracy), a nie o program
> dosowy. Tame jest przeznaczony do usunięcia kilku, nawijmy to, defektów
> aplikacji dosowych uruchamianych pod windows, a nie do poprawiania
> działania aplikacji windowsowych. Zwróciłem tylko uwagę na ten drobny
> szczegół.
> Jeśli ktoś chce, to może sobie oczywiście odpalić win3.11 przy pomocy
> tame, a potem owy program windowsowy, ale nie o to chyba chodzilo...

Tak czy siak, Win3.11 jest oparty na DOSie.
A wiec win3.11 nie bedzie pracowal bez DOS'a, a DOS bedzie pracowal bez win
3.11 ;->.
Ponadto Win 3.11 rozni sie tylko tym od DOS'a, ze ma okienka ... ;-)

PS. Tnij cytay i odpowiadaj pod tekstem

--
Piotr Palusiński [MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy