Re: Czy program pod W 3.11 pojdze pod W XP?

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 18:06:27 MET

Piotr Palusiński napisał(a):
> A Win 3.11 to przecie caly DOS ;-)

a co ma piernik do wiatraka? wiem doskonale jak dziala win3.11 bo jestem
na szczescie tak stary, ze pamietam czasy jeszcze sprzed windows.

mi chodzilo tylko o to, że Alti pytał się o program z założenia
działający pod windows (czyli taki, który pod dosem się nie uruchomi, bo
wyświetli znany komunikat, że wymaga windows do pracy), a nie o program
dosowy. Tame jest przeznaczony do usunięcia kilku, nawijmy to, defektów
aplikacji dosowych uruchamianych pod windows, a nie do poprawiania
działania aplikacji windowsowych. Zwróciłem tylko uwagę na ten drobny
szczegół.
Jeśli ktoś chce, to może sobie oczywiście odpalić win3.11 przy pomocy
tame, a potem owy program windowsowy, ale nie o to chyba chodzilo...

> Pozwali uruchamiać programy 16-bitowe w procesie dedykowanym
> Wirtualnej maszyny DOS.
> lub
> http://dosbox.sourceforge.net/
> Ponadto dodaj pliki AUTOEXEC.NT i CONFIG.NT
> powininny znajdowac sie w katalogu systemowym "system32" -
> Skopiuj je z folderu REPAIR do system32.

i znowu to samo - napiszę jeszcze raz - Alti mowił o programie
_WINDOWSOWYM_, a nie o dosowym, wiec sztuczki typu tame czy dosbox są po
prostu odpowiedzią na pytanie, którego nie było.

Myślę, że Alti i tak dostał już nawet dwukrotnie prawidłową odpowiedź,
czyli: "Przenieś program na XP i sprawdź sam czy działa po przeniesieniu"

Z mojej strony to tyle.

Pozdrawiam

--
Artur Grdeń