Re: Czy program pod W 3.11 pojdze pod W XP?

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 18:48:24 MET

Piotr Palusiński napisał(a):

> Nie ty pierwszy i ostatni ;-)

na szczęście ;)

> Tak czy siak, Win3.11 jest oparty na DOSie.
> A wiec win3.11 nie bedzie pracowal bez DOS'a, a DOS bedzie pracowal bez
> win 3.11 ;->.
> Ponadto Win 3.11 rozni sie tylko tym od DOS'a, ze ma okienka ... ;-)

w skrócie: win3.11 było po prostu nakładką na dosa - wymagało istnienia
dosa wcześniej jako systemu operacyjnego, a samo było go pozbawione. nie
zmienia to faktu, że aplikacje pisane dla win3.11 nie działały pod
czystym dosem

> PS. Tnij cytay i odpowiadaj pod tekstem

a teraz ładnie pociąłem? poprzednio zacytowałem to, co uznałem za stosowne.

--
Artur Grdeń
mega @ work