Re: nie wrzuca plików do kosza

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 14:26:01 MET

Lawrens Hammond napisał(a):

> Bo usuwać trzeba (z TC) Shift-F8, lub Shift-DEL...

A po co od razu TC. W samej widzie, jak się chce coś usunąć bez
przenoszenia do kosza, to trzeba wcisnąc shift+del lub trzymać shift
przed wybraniem z menu opcji usuń - wtedy pliki zostaną usunięte bez
przenoszenia do kosza.

czasami wogole sie zastanawiam po co ludziom ten kosz. ja zawsze
wyłączam od razu kasowanie z uzyciem kosza i usuwam ikonke kosza z
pulpitu - podstawa to świadome zarządzanie plikami

pozdrawiam

--
Artur Grdeń
mega @ work