Re: nie wrzuca plików do kosza

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 11:29:41 MET

Użytkownik "Gab" <gpstanekWYWALTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dt1eje$iqq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Lawrens Hammond spod adresu <valhalla@interia.pl> wysłał(a):

> W końcu sie udało.
> Wejść się dało tylko usuwając poszczególne pliki i foldery z RECYCLER
> lądowały one powtórnie w.... RECYCLER ;-) a pełnego folderu nie dało sie

Bo usuwać trzeba (z TC) Shift-F8, lub Shift-DEL...

> usunąć. Oczywiście wchodząć w "kosz" z pulpitu był on cały czas pusty.

Trudno teraz orzec, czy to od praw dostępu...

> Zazanczyłem opcję Kosz > właściwości > "nie przenoś do kosza tylko od razu
> usuwaj", wtedy dało się wyrzucić z RECYCLER całą zawartość i na koniec sam
> folder.
> Po restarcie jest w porządku. Jest RECYCLER, kosz działa tak jak powinien.

Hmm... tak jakby rzeczywiscie byłą naruszona jakaś struktura... no, tak do
konca nie wiemy co... ale to jak w dowcipie o młodym lekarzu, który się
martwi, bo jego pierwszy pacjent wyzdrowiał. Na pytanie profesora
odpowiedział, że dlatego, iż kompletnie nie wie, co pacjentowi pomogło :)
Najważniejsze, że idzie. Powodzenia.

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.