Re: nie wrzuca plików do kosza

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 16:27:16 MET

Użytkownik "Artur Grdeń" <artur.grden_wytnij_to_@_wytnij_to_szewczykvw.pl>
napisał w wiadomości news:dt1uk1$av2$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A po co od razu TC. W samej widzie, jak się chce coś usunąć bez

Wygodniej zaznaczać, wygodniej poruszać się po katalogach. Może być
oczywiście inny filemanager.

> czasami wogole sie zastanawiam po co ludziom ten kosz. ja zawsze

Niekiedy sie przydaje.

> wyłączam od razu kasowanie z uzyciem kosza i usuwam ikonke kosza z
> pulpitu - podstawa to świadome zarządzanie plikami

Nie każdy program przylega do Twojej świadomości...
Możliwość opróżnienia kosza powinna być.
Niektórych progsów nie zmusisz, aby od razu usuwały.

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.