Re: aktywacja win xp po formacie

Autor: <olkii_at_op.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 12:17:15 MET

> Magical Jelly Bean Keyfinder 1.41

> Darmowy program umożliwiający pozyskanie z rejestru systemowego klucza
> produktu (CD Key, Product Key), który został wykorzystany do
> zainstalowania danej wersji systemu Windows. Aplikacja posiada opcję
> zapisywania odzyskanego numeru do schowka, pliku tekstowego bądź też
> wydrukowania go oraz umożliwia podmianę podanego wcześniej klucza.
> Dodatkowo program pomaga odzyskać klucz programu Microsoft Office 97
> oraz Microsoft Office XP.

ok, dzieki, klucz odzyskałem, tylko ze jak go wpisuje do tej aktywacji to mi
wywala ze limit aktywacji przy uzyciu tego klucza zostal przekroczony i nie chce
przyjac aktywacji.
czy jak zamienie go na jakis inny klucz to nic sie nie stanie? to jest komputer
firmowy i nie chce za duzo namieszac

Pozdrawiam