Re: aktywacja win xp po formacie

Autor: Sebastian Matuszczyk <lawrance_at_poczta.bez.tego.onet.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 10:14:15 MET

olkii@op.pl napisał(a):
> Mam oryginalnego win xp home edition i musialem zformatowac komputer. Teraz
> zainstalowalem go powtórnie i chce przeporwadzic aktywacje, ale cos nie chce
> dzialac. Wywyala mi blad ze klucz jest niepoprawny. I tereaz nie wiem czy
> pomylilem licencje ( bo mam ich kilka ) czy cos innego jest przyczyna . Mozna w
> jakis sposob sprawdzic klucz w systemi juz zainstalowanego komputera bo wtedy
> sprawdzil by klucze na innych komputerach i wiedzial ktore na pewno nie sa moje
> ( bo kilka mam juz zainstalowanych ) .

http://www.idg.pl/ftp/pc_3962/Magical.Jelly.Bean.Keyfinder.1.41.html

Magical Jelly Bean Keyfinder 1.41

Darmowy program umożliwiający pozyskanie z rejestru systemowego klucza
produktu (CD Key, Product Key), który został wykorzystany do
zainstalowania danej wersji systemu Windows. Aplikacja posiada opcję
zapisywania odzyskanego numeru do schowka, pliku tekstowego bądź też
wydrukowania go oraz umożliwia podmianę podanego wcześniej klucza.
Dodatkowo program pomaga odzyskać klucz programu Microsoft Office 97
oraz Microsoft Office XP.

Seba

=  "Natura sanat, medicus curat"  =
=                  Hipokrates     =