Re: aktywacja win xp po formacie

Autor: Sebastian Matuszczyk <lawrance_at_poczta.bez.tego.onet.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 12:31:37 MET

olkii@op.pl napisał(a):

> ok, dzieki, klucz odzyskałem, tylko ze jak go wpisuje do tej aktywacji to mi
> wywala ze limit aktywacji przy uzyciu tego klucza zostal przekroczony i nie chce
> przyjac aktywacji.
> czy jak zamienie go na jakis inny klucz to nic sie nie stanie? to jest komputer
> firmowy i nie chce za duzo namieszac

Musisz zadzwonić do Microsoft Polska i porozmawiać z panienką. Jeśli
dobrze uzasadnisz, to panienka poda Ci nowy klucz (opcja - zmień klucz
produktu) i w ten sposób zarejestrujesz i uaktywnisz windowsa.

Powodzenia

P.S.

Po miesiącu nie będzie w Microsoft śladu, że aktywowałeś i możesz to
zrobić przez internet.

Seba

=  "Natura sanat, medicus curat"  =
=                  Hipokrates     =