Re: nie wrzuca plików do kosza

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 00:33:17 MET

Użytkownik "Gab" <gpstanekWYWALTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dt0b5r$m5f$1@news.onet.pl...
> Artur Grdeń spod adresu

> "Nie można usunąc" Odmowa dostepu....

Wejść także nie idzie?
Widzę takie możliwości.
Wejść z np. Total Commandera też nei idzie?
Albo jest pokopana struktura logiczna filesystemu, a w takim stanie rzeczy
dalsza praca jest cokolwiek ryzykowna, albo katalog ma innego właściciela.
Przejmij (jako admin oczywiście) na własność i usuń. Tak np. robię z System
Volume Information, gdy nie jest mi potrzebny, lub z innego powodu muszę go
"zdrapac".
Filesystem sprawdź przez chkdsk /f c: (lub inna literka odpowiadająca
żądanej partycji), najwyżej trzeba będzie zrobić restart, aby sprawdziło
dysk przy starcie. Zdarzyło mi się parę razy, ze coś sie z indeksami
pokopało i też nie było dostępu. Chkdsk /f to naprawi.
Jeszcze może cos trzyma uchwyt?

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.