Re: instalka xp na usb

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 15:22:44 MET

www.fijaksoft.prv.pl :) napisał(a):

> nagraj iso na cd, i w biosie zmien na bootwanie pierwsze Cd, 2 usbdrive,
> 3 hdd, i odpali ci sie setup w ktorym bedziesz miec mozliwosc wyboru na
> ktora partycje, i wybierasz usb, niemniej u mnie jak probowalem (xp prof

koledze chodzilo raczej, nie jak zainstalowac xp NA pendrivie, ale jak
uczynić ten pendrive bootowalnym dyskiem z instalką xp, z któego można
potem postawić system

może pojawić się problem, bo pendrive'y chyba zazwyczaj maja system
plików fat, a format iso jest przeznaczoczy raczej tylko dla plyt cd/dvd

co do umieszczenia samej instalki xp na pendrivie, to mozna sprobowac
jakims narzedziem (najlepiej producenta pendrive'a) zrobic z pendrivea
bootowalny dysk z systemem dos i odpalac instalke xp spod dosa plikiem
\i386\winnt.exe

moze tu znajdziesz jak zrobic bootowalnego pendrive'a:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=pendrive+bootable&btnG=Szukaj&lr=

--
Artur Grdeń
mega @ work