Re: Jak zrobic chkdsk przy kazdym starcie systemu?

Autor: Konrad Sobczak <kon_sob_at_CUTpoczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 15:18:09 MET

Michal Kawecki wrote:

> Dzięki. To w takim razie pozostaje dokopiować sobie programik fsutil.exe
> z instalki nowszego systemu (XP, W2k3), albo też ręcznie zmienić wpisy w
> kluczu Bootexecute zgodnie z tym artykułem:
>
> Udoskonalone narzędzia Chkdsk, Autochk i Chkntfs w systemie Windows 2000
> http://support.microsoft.com/kb/q218461/

Oba rozwiazania daja pozytywny skutek z jednym ale... Wymagaja dostepu
do konta administratora. Ja go oczywiscie mam, ale uzytkownicy nie i nie
chce zeby mieli. Powiecie mi jeszcze jak to zrobic zeby przy logowaniu
sie zwyklego uzytkownika uruchamial sie ten fsutil ale z prawami
administratora? (cos jak sudo w unixach), wzglednie - moze mozna to
zrobic jakos jak w systemowym crontabie w BSD... (ze uruchamiane jest za
kazdym razem z prawami administratora...)

Mam nadzieje ze dobrze wytlumaczylem o co mi chodzi.
Pozdrawiam
Konrad