Re: instalka xp na usb

Autor: www.fijaksoft.prv.pl :) <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 14:14:16 MET

RDS napisał(a):
> Witam
> Czy jest mozliwe jak w temacie?? plyta glowna obsluguje boot z usb... jak
> przeniesc instalke na Pendriva (boot ??). Instalke mam jakby co w iso.....
> najlepszym rozwiazaniem byloby nagrac iso na pena ale czym?? pomocy!!

nagraj iso na cd, i w biosie zmien na bootwanie pierwsze Cd, 2 usbdrive,
3 hdd, i odpali ci sie setup w ktorym bedziesz miec mozliwosc wyboru na
ktora partycje, i wybierasz usb, niemniej u mnie jak probowalem (xp prof
z nadgranym sp2) to zrobic na dyskusb, to setup stwioerdzil ze nie mozna
uzyc tego dysku, nie wiem dlaczego, nie formatowalem, nie zmienialem
partycji na tym dysku, bo szkoda mi bylo danych, wiec nie wiem czy w
koncu mozna czy nie, odpisz czy sie udalo.

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)
(*     Programy, Instalki, Varia    *)