Re: Jak zrobic chkdsk przy kazdym starcie systemu?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 14:27:36 MET

Użytkownik "Radoslaw Krzyzan" <XXXradek@communicator.pl.pl.pl>
napisał w wiadomości news:dsv7ft$jm6$1@opal.futuro.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
> do boot.ini (ale mi sie nie podoba bo nie chce uruchamiac

> Nie ma takiego polecenia w Win2k

Dzięki. To w takim razie pozostaje dokopiować sobie programik fsutil.exe
z instalki nowszego systemu (XP, W2k3), albo też ręcznie zmienić wpisy w
kluczu Bootexecute zgodnie z tym artykułem:

Udoskonalone narzędzia Chkdsk, Autochk i Chkntfs w systemie Windows 2000
http://support.microsoft.com/kb/q218461/

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/