Re: windows nt 4.0

Autor: Tadeusz Łopatkiewicz <tadeusz_at_it-faq.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 14:49:25 MET

Użytkownik "olo@wp.pl" <rw1601@vp.pl> napisał w wiadomości
news:6e2d.00000196.43f0ca20@newsgate.onet.pl...
> Witam.
> Mam taki problem mam postawć bazę access-ową której będzie
> pracować kilkunastu użutkowników(komputerów). Mam do dyspozycji
> sytem windows nt 4.0. Czy mozna coś z tym wykombinować?

Oczywiście, że można! Załóż na tym NT konta użytkownikom, zainstaluj MS
Access i do roboty! NT 4.0 to bardzo wydajny system. A wsparcie średnio Ci
jest potrzebne. Zainstaluj tam SP 6a, albo sprawdź, czy już nie jest
zainstalowany (polecenie winver.exe)

> Czy potrzebny jest np. windows serwer 2003.

Różnicy w pracy raczej nie zauważysz przy kilku użytkownikach. Z pewnością
NT będzie mniej wymagające sprzętowo, niż W2003 Srv.

> Czy trudna jest jego konfiguracja?

Dla potrafiącego - kwadrans roboty.

> Proszę o jakieś rady.Jeszcze takie pytanie ile komputerów może być
podpiętych
> do windows serwera 2003.

Wielokrotnie więcej, niż zamierzasz podpiąć. Oczywiście zakłdam, że w obu
przypadkach masz na myśli wersję serwerową.

--
tadeusz@mvp.pl
[MVP]