Re: windows nt 4.0

Autor: Tomasz Ostrowski <tometzky.nospam_at_prhn.dnsalias.org>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 13:20:41 MET

On 13 Feb 2006 19:04:16 +0100, olo@wp.pl wrote:

> Mam taki problem mam postawć bazę access-ową której będzie
> pracować kilkunastu użutkowników(komputerów). Mam do dyspozycji
> sytem windows nt 4.0.

Jak masz używać przestarzałego i nie wspieranego już NT4 to już lepiej
zainstaluj Linuksa z Sambą [1].

> Jeszcze takie pytanie ile komputerów może być podpiętych
> do windows serwera 2003.

Tyle, ile wykupisz licencji CAL:
http://www.microsoft.com/windowsserver2003/howtobuy/licensing/overview.mspx

[1] Już sobie idę.

--
Pozdrawiam    Best of prhn - najzabawniejsze teksty polskiego UseNet-u
Tometzky      http://prhn.dnsalias.org/