Re: Test pamięci.

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 03:22:11 MET

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:dsr9th$nle$2@inews.gazeta.pl...

> "Lawrens Hammond" 43f109f4@news.home.net.pl

> I niestety nawet tydzień pracy bez wykazania błędów nie da w 100
procentach odpowiedzi.

Zgadza się. Sam mam w domu taki przypadek - laptop, na którym NT4
rozchrzania filesystem w drobny mak. MemTest i BurnIn zapuszczone - nie
wykazują ani jednego błędu. Prawdopodobnie padnięty z przegrzania (dłuuugi
czas nie włączał się wiatraczek... zanim komp przyszedł do mnie, wiatraczek
dałem na stałe) procek. W 98SE na szczęście jest tylko zmrożenie systemu i
nic więcej. Dzieje się to absolutnie przypadkowo, raz dwa tygodnie nic,
kompletnie, chodzi cacy, innym razem 5-krotnie w ciągu jednego dnia.

> (co oczywiście nie znaczy, iż jestem przeciwnikiem testowania RAMu)

Zawsze jest możliwość, że jednak wyrzuci błąd, a wtedy można mieć niemal
pewność, że coś jest nie-halo.
Zresztą... z niczym nie masz 100 % pewności, że sie za 5 minut nie zawali.
Ani też, że alarm (nie) był fałszywy.

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.