Re: Test pamięci.

Autor: scx <szczupx.WYTNIJ_at_TO.wp.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 01:25:20 MET

Dnia Mon, 13 Feb 2006 23:20:30 +0100, "WebSmok" <websmok@wp.pl>
wyklepał(a):

>Mam pewne problemy z WinXP - resetuje się bez powodu... Ostatni nabyłem
>dodatkowy RAM i szukał bym tu przyczyny. Jak sprawdzić te kości by mieć 100%
>pewności, że są OK, lub uszkodzone i dręczyć je na gwarancji?
>Rafał

nowe ze sklepu z reguły nie są uwalone (baaaaaardzo rzadko się
zdarzają)
jeśli memtest pokaże błędy sprawdź, czy masz dobrze ustawione np
timingi w biosie.
sprawdź też, czy może komputer nie jest zakurzony. ostatnio miałem
gościa który przylazł do mnie z pretensjami: komp mi się wiesza i
czasem nie chce chodzić! odpalam, patrzę a tu temp procka 98C.
Rozkręcam a na radiatorze 1,5 cm grubości dywanik z kurzu :]
Miał gościu szczęście że nie upiekł całego sprzęta, to było bodajrze
P IV 3,2 GHz

--
scx
Wszyscy mają sygnaturkę... mam i ja :)