Instalacja Win XP na "go³ym" dysku

Autor: <P_at_lmer>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 02:12:56 MET

Witam,

Czy za pomoc± dysku instalacyjnego Win XP Pro SP2 bêdê móg³ utowrzyæ na
nowym dysku (160 GB) partycje w sposób jaki sobie zaplanowa³em, tj.:
- partycja FAT16 wielko¶ci 1,5 - 2 GB fizycznie na pocz±tku dysku, ale
widziana przez system na koñcu z przeznaczeniem na plik wymiany (mam 1 GB
RAM-u);
- partycja systemowa "C", NFTS, wielko¶æ 15 GB;
- partycje 2 x 40 GB równie¿ NFTS na programy, dokumenty, multimedia itp. i
ok. 70 na materia³ wideo (obrabiane filmy z kamery)?
Je¿eli zaimplementowany na CD instalacyjnym XP program
partycjonuj±co-formatuj±cy nie oferuje tego, to jak polecacie rozw. ten
problem?
Czy DOS-owy Ranish Partition Manager da sobie z tym radê? Dawno temu
uzywa³em go do partycjnowania dysku przed instalk± Win98, ale nie wiem, jak
to bêdzie z XP.

Z góry serdecznie dziêki za pomoc