Re: Znikajace partycje NTFS w W2K

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 13:27:37 MET

Użytkownik "Sewer " <sevho@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dsogb6$pen$1@inews.gazeta.pl...
> Problem z kompem jest taki, jak udało się odzyskać zaszyfrowane
> pliki dzięki pomocy Michała Kaweckiego to teraz zniknęła partycja
> z danymi (wcześniej odzyskanymi z innego dysku). Dotychczas
> musiałem kupic nową płytę główną i wcześniej dysk.
>
> Samsung 250 Gb podzieliłem na 20 Gb i reszta. Na dysku D tworzyłem
> PGPDisk (darmowy wersja 6.02). Wcześniej utworzyłem PGP dyski o
> wielkościoach 5 Gb i 6 Gb. Natomiast przy tworzeniu 25 Gb pojawił
> się błąd na dysku C (chociaż dysk PGP był robiony na D) i
> ponownie instalowałem system. Po następnej probie robienia dysku
> [...]

Dysk 200 GB i Windows 2000, powiadasz? A był on zintegrowany z SP3 lub z
SP4? Miał włączoną obsługę BigLBA w rejestrze? Bo jeśli nie - to masz
duży problem.......

Pliki próbuj odzyskać np. przy pomocy darmowego PC Inspector File
Recovery http://www.convar.de albo płatnym Easy Recovery. Możesz
wcześniej spróbować odtworzyć poprzedni układ partycji przy pomocy
Testdisk. Linki i opisy poniżej.

305098 - Obsługa 48-bitowego trybu LBA dla dysków ATAPI w systemie
Windows 2000
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl-pl;q305098

Testdisk http://www.cgsecurity.org/
http://www.cgsecurity.org/phpwiki/index.php/examples