Logowanie eventow do serwera syslog na linuxie.

Autor: Spajk <bez_at_dresu.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 12:26:29 MET

Witam.
Czy rozwiązał ktoś z was problem logowania eventów z windows do centralnego
serwera syslog (na linuxie) ?
Jest takie narzędzie jak ntsyslog, niestety ostatnia wersja z 2002 roku
więc boję się to instalować na serwerze 2003.

Sam windows ma chyba coś takiego jak snmp service i Microsoft Operations
Manager do administrowania snmp, nieststy nie wiem skąd wziąść konsolę do
MOM (nie wiem czy przypadkiem nie jest dodatkowo płatna).

Jak wy rozwiązaliście ten problem ?