Znikajace partycje NTFS w W2K

Autor: Sewer <sevho_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 00:28:38 MET

Problem z kompem jest taki, jak udało się odzyskać zaszyfrowane pliki dzięki
pomocy Michała Kaweckiego to teraz zniknęła partycja z danymi (wcześniej
odzyskanymi z innego dysku). Dotychczas musiałem kupic nową płytę główną i
wcześniej dysk.

Samsung 250 Gb podzieliłem na 20 Gb i reszta. Na dysku D tworzyłem PGPDisk
(darmowy wersja 6.02). Wcześniej utworzyłem PGP dyski o wielkościoach 5 Gb i
6 Gb. Natomiast przy tworzeniu 25 Gb pojawił się błąd na dysku C (chociaż
dysk PGP był robiony na D) i ponownie instalowałem system. Po następnej
probie robienia dysku PGP na dysku D pod koniec pojawił się błąd informujący,
że nie może połączyć się z kreowanym dyskiem bo jest błąd na dysku. Po
restarcie kompa jest juz tylko widoczny dysk C.

Jak odzyskać dane z partycji D? Zwłaszcza czy do odzyskania są pliki 5 i 6 Gb
z wirtualnymi dyskami PGP. Są to pili, które po uruchomieniu PGPDisk i
wpisaniu hasła zamieniają się w wirtualny dysk i widoczne są jako dysk.
Wydaje mi sie że taki plik 5 Gb musi być odtworzony w 100% żeby działał. I
czy mozna odzyskać takie dwa duże pliki? Dysk był nowy także nie powinno być
dużej defragmentacji. Jakiego użyć programu?

Jak zrobić na początek obraz niewidocznej partycji? Partycja ma (miała) około
210 GB. Program Handy Recovery 2.0 widzi obecnie partycje NTFS około 128 GB i
kilka innych partycji FAT 32, 16, 12.

Dziękuję z góry za pomoc
Sewer