Re: flagi "przeczytane"

Autor: sTav <marmro9_at_o2.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 22:55:25 MET

W artykule news:dso6mj$59l$1@olszynka.pl,
niejaki(a): Andrzej P. Wozniak z adresu <uszer@poczta.onet.pl.invalid>
napisał(a):

> Osoba podpisana jako sTav <marmro9@o2.pl> w artykule
> <news:dsns54$f8n$1@atlantis.news.tpi.pl> pisze:
>
> Windows nie przechowują, tylko program. Znacznik przeczytania jest w
> tym samym pliku dbx, co wiadomość.

> U mnie działa.

A u mnie nie i nie wiem dlaczego!
Też się spodziewałem że flagi pobrania powinny być w bazie, ale coś tu nie
działa.

> Mylisz wiadomości pobrane z przeczytanymi.

Nie! Pobrane i przeczytane (a nawet usunięte) w jednym systemie, są
pobierane powtórnie w drugim i oznaczone jako nieprzeczytane (wytłuszczone).
*Tak jakby drugi OE "nie uznawał" oflagowania przez pierwszy*.

 Mylisz też grupy. Jesli
> masz kłopoty z mailami, powinieneś pisać na pl.comp.mail, jeśli z
> newsami - na pl.news.czytniki.

Nie mam kłopotów z mail i news tylko z tym co wyżej - IMO dotyczy to różnych
systemów win a nie czytnikow (w obu jest OE na wspolnej bazie listów).

--
Pozdrowienia!
 /-/ Mariusz