Re: Domena i problem z DNS

Autor: Piotr Kurzeja <p.kurzeja_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 15:18:05 MET

>Generalnie to jest *kilka* wpisów i nawet całe drzewo poddomeny :)
>
>Chyba, że po prostu delegujesz tę domenę, co jest bardzo
>sensownym rozwiązaniem.

>tzn
>
>Polecałbym diagnozować te problemy z internetem, skoro domena
>AD wtedy działa perfekcyjnie. Jak masz zrobione przekazywanie
>zapytań nielokalnych? Przez zone "." czy współcześnie przez
>Forwarders? W Windows Server masz Forwarders zablokowane?

Nie mam ustawionego przekazywania zapytan nielokalnych w AD.
myslalem ze jak dodam sobie 2 DNS na maszynie - to zlapie mi to bez problemu
i bedzie odpytywac albo jedna i druga maszyne
prosze o jakas mala podpowiedz - bo nie wiem jak zrobic to przekazywanie
dzieki

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl