Re: Jak zinterpretować wyniki

Autor: Barnaba <l.prv_at_vp.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 15:17:14 MET

Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
news:43ec9e7d@news.home.net.pl...

> Użytkownik "Barnaba" <l.prv@vp.pl> napisał w wiadomości

> W takiej sytuacji raczej nie stawiałbym na dysk, tylko na to, że plugin
> coś
> zaorał.

Dodam tylko na koniec, że rozumiem, iż wiesz, że operacje na rejestrze
> są/mogą być bardzo niebezpieczne, mogąc przynieść tragiczny skutek, jeśli
> coś się zrobi nieuważnie, za dużo, bądź za mało. Podobnie z plikami
> sterowników.

Serdeczne dzięki, ja też nie znajduję żadnych logicznych przesłanek, aby
dosk fizycznie mógł zostać uszkodzony, skoro nie był ruszany. Spróbuje zatem
zapuścić HDD Regenerator, a jakby coś - to format C i po problemie (mam
nadzieję).
Barnaba