Re: TCPIP w XP

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 09:36:27 MET

On Fri, 10 Feb 2006 08:27:00 +0000 (UTC), .lamer wrote:

> Witam,
>
> i dzieki za odpowiedzi.
>
> Reasumując...
>
> "...Za pomocą narzędzia Netsh można również zapisać skrypt
> konfiguracyjny w pliku tekstowym w celu utworzenia archiwum lub
> ułatwienia konfiguracji innych serwerów..."
>
> Jest to cytat z helpa XP. Oznacza to, że przy pomocy polecenia Netsh
> mogę zapisać stan konfiguracji TCPIP (tylko) i następnie tym samym
> Netsh wczytać je podczas logowania wybranego użytkownnika?
>
> Jeszcze jedno, w systemowym helpie jest trochę informacji. Z Waszego
> [...]

Najprościej :
1. Ustawic konfigurację dla użytkownika "z DNS i bramą i siecią lokalną"
2. start/uruchom/cmd
3. netsh -c interface dump > lokalna.txt
4. Zmienić konfigurację dla użytkownika "nie ograniczonego"
5. netsh -c -interface dump > pelny_dostep.txt
6. w skrypcie wykonywanym przy starcie dla użytkownika "ograniczonego"
wstawić :
netsh -f lokalna.txt
7. W skrypcie wykonywanym przy starcie dla użytkownika nie "ograniczonego"
wstawić :
netsh -f pelny_dostep.txt

Oczywiście można podawać ścieżki do plików np
C:\pliki\konfiguracyjne\sieci\tcpip\lokalna.txt

A co do pytania o help - tak, brakuje tam wielu istotnych rzeczy, ale są
google i książki :)

--
Pozdrawiam
Piotrek