Re: TCPIP w XP

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 10:15:41 MET

Piotr Smerda naciapał:

[...ciachem go...]

serdecznie dziekuję za rozwiązennie, obiecuję nie spocząć na laurach:-)

> A co do pytania o help - tak, brakuje tam wielu istotnych rzeczy,
> ale są google i książki :)

po googlach ganiam codziennie, ale opracowania w sieci czasami są
"niedopracowane". Np. właśnie pościągałem trochę takowych na temat
IPsec i czytając dostaję pomieszania zmysłów, bo każde porusza temat
wyrywkowo i z innej strony - ale nie poddaję się:-)
Co do książek... właśnie wydałem 200 zł na "MS Windows bezpieczeństwo",
jeden periodyk na temat WiFi oraz czasopismo "Haking" (rewelacyjne
opisy protokołów). Bałem się powiedzieć żonie o kwocie:-)

Aha, z angielskim u mnie nie najlepiej. Staram się czytać RFCeki... i
śmieję się sam z siebie:-P

Jeszcze raz dzięki!

Pozdrawiam serdecznie,

--