Re: TCPIP w XP

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 09:27:00 MET

Witam,

i dzieki za odpowiedzi.

Reasumując...

"...Za pomocą narzędzia Netsh można również zapisać skrypt
konfiguracyjny w pliku tekstowym w celu utworzenia archiwum lub
ułatwienia konfiguracji innych serwerów..."

Jest to cytat z helpa XP. Oznacza to, że przy pomocy polecenia Netsh
mogę zapisać stan konfiguracji TCPIP (tylko) i następnie tym samym
Netsh wczytać je podczas logowania wybranego użytkownnika?

Jeszcze jedno, w systemowym helpie jest trochę informacji. Z Waszego
doświadczenia... wielu rzeczy tam brakuje? Nie korzystałem do tej pory
z Netsh czy jestem w stanie dowiedzieć się z helpa systemowego, na tyle
dużo aby umieć go (netsh) wykorzystać?

Pozdrawiam serdecznie,

--
.lamer