wypierdoli³o partycje - pomocy!!!

Autor: lantech <olejniczok_at_tenbit.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 00:24:55 MET

czesc
w³±czam notebooka i pach, nagle sie zwiesi³ - WIN XP Professional.
Zrestartowa³em, nie ma partycji, dysk jednak widoczny, wiêc raczej sprawny.
próbowa³em przywróciæ partycje z konsoli odzyskiwania (mój b³±d) i za³o¿y³em
b³êdnie.

teraz przede mn± najgorsze, odzyskanie danych, bo nie liczê ju¿ ¿e uda mi
siê za pomoc± naprawy partycji co¶ za³atwiæ.

czy istnieje jaki¶ program, który za³o¿y na nowo i poprawnie partycje bez
kasowania danych, tak ¿ebym móg³ pod³±czyæ dysk jako slave do innego
komputera i wtedy podj±c próbe odzyskania danych? obecnie za³o¿ona partycja
to jakie¶ kalectwo, nie mo¿na nawet jej przeskanowaæ za pomoc± polecenia
chkdsk.

jakie programy polecacie do odzysku danych i za³o¿enia na nowo partycji?
Pomó¿cie, ja naprawde mam nó¿ na gardle, uciek³o mi wszystko co gromadzi³em
przez 2 lata.
Najgorsze jest ku#!@#!@ to, ¿e wczoraj kupi³em nagrywarke DVD do notebooka
w³asnie m.in. po to ¿eby zarchiwizowaæ dane, ale nie zd±zy³em. Pech, to ma³o

pozdrawiam i z góry dziêkujê za sugestie
mc