Re: jak skopiowac otwarte pliki (typu np. rejestru)?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 18:58:53 MET

Michal Kawecki schrieb:

(...)

> Ja sobie poradziłem w inny sposób. Skorzystałem z programiku Drive
> Snapshot http://www.drivesnapshot.de/en/home.htm , który potrafi zrobić
> obraz partycji w tle bez konieczności zamykania systemu i podmontować go
> pod literkę. Napisałem sobie skrypt, który robi taki obraz, montuje go,
> a następnie uruchamia najzwyklejszy program do backupu danych
> wykopiujący z tego obrazu wybrane pliki. Wszystko to odbywa się w tle,
> szybko i niewidocznie dla użytkownika, bo skrypt pracuje z uprawnieniami
> innego konta. Jest to oczywiście rozwiązanie dobre wówczas, kiedy i tak
> [...]

Oo, ciekawe!

A radzi to sobie w jakis sensowny sposob z plikami uzywanymi (np. do
ktorych jakis program cos pisze)?

No i jak tym zrobic (np. zdalny, przez internet) backup, jak np. dysk ma
80 GB, i 70 GB zajetego :) - pchac 70 GB przez lacze 1 Mbit, zeby
wyluskac potem 4 pliki, ktore sie zmienily? :)

--
Tomasz Chmielewski