Re: IE nie ładuje niektórych stron

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 01:10:01 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*jerry*, która zaskrzeczała:
> tzn. wczoraj ładował strony, dziś już nie? Myślę że to nie błędy IE ale
> kwestia ustawień/wirusa.

To może być kwestia ustawień, ale trudno zgadnąć o które chodzi. U mnie
przykładowo jako domyślna przeglądarka ustawiony jest Firefoks i jeśli
wpiszę podane przez Ciebie adresy do paska adresów IE to po naciśnięciu
entera odpalają się w Firefoksie. W IE pozostaje strona domowa (której
zmienianie jest zablokowane) i nie mogę oglądać niczego poza nią, chyba
że... odpalę stronę z Firefoksa przy użyciu dodatku "IEView". Co prawda
z opisu wygląda że masz trochę inną sytuację, ale spróbuj może tym
dodatkiem, a nuż się uda. IE 6 uruchomiony w ten sposób wyświetla u mnie
te strony i to całkiem sprawnie.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8