Backup XP i problem z AUTOCHK

Autor: rafal <rafal_at_NIEinteria.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 21:01:49 MET

Witajcie.

Mam problem z odtworzeniem XP za pomoca programu partimage.
Tzn obraz swiezego systemu zostal zrobiony, wszystko fajnie (system
legalny, licencja VLK). Partimage zaladowal mi go na innym (ta sama
konfiguracja sprzetowa) komputerze.
O dziwo bez grzebania w mbr (bo tego przywrocic nie moglem) wystartowal
XP, pojawil sie czarny boot-ekran i...
I po chwili niebieski ekran jak do fsck z takim napisem
"autochk not found - SKIPPING AUTOCHK" (po polsku)
Po czym na 0,5 sek. jakiś bluescreen i reboot.

I teraz pytanie - czy uda mi się tak tego windowsa postawić, czy mam
szukać innego programu do robienia obrazów.

Aha - mam mocną sieć do dyspozycji i duże dyski na serwerach, a dużo
klientów do postawienia, więc opcja sieciowa zdecydowanie bardziej jest
preferowana.

pozdrawiam
Rafał