Re: Win XP- Logowanie "na okrągło"

Autor: www.fijaksoft.prv.pl :) <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 20:53:17 MET

guliwer napisał(a):
> Witam.
>
> W win XP Pro PL mam taki problem.
> Przy starcie wyskakuje mi okienko wyboru użytkownika (jest tylko jeden).
> Po wybraniu na ułamek sekundy pokazuje się pulpit, a potem następuje
> automatycznie "wylogowanie użytkownika". I wraca zpowrotem okno wyboru
> użytkownika.
> I tak w kółko!!!
>
> Przed tą "awarią" nigdy nie wyskakiwało mi okno wyboru użytkownika. :?
> Podobnie system zachowuje się w wszystkich terybach awaryjnych.
>
> Podobny problem znalazłem tu:
> [...]
Nie pamietam dokladnie ale chyba kiedys mialem takie problemy w
windowsie gdy nie aktywowalem windowsa i czas na to minal, ale glowy nie
dam, napisze ci jednak co ja bym zrobil w takiej sytuacji.
1) sporbowac zapodac przy uruchamianiu F8 wtedy mame menu i wybrac
"ostatnia dobra konfiguracja" - niemniej system ci sie podnosi, wiec
chyba to nic nie da.
2) trynb awaryjny - /albo i lepiej tryb awaryjny z wierszem polecen -
ew. jakby cos bylo nie tak z powloka) moze jakis soft ci cos miesza, i
uwaga, przy ekranie powitalnym nacisnij 2xCtrl+Alt+Del powinno sie
pojawic stare okienko logowania i u gory wpisac administrator a przy
hasle zostawic puste, wtedy zaloguje ci sie jako inny uzytkownik nie ten
twoj, wiec wyeleminuje to cos co by uruichamialo przy starcie (bo
awaryjny) plus ew. propblemy z twoim profilem.
3) jesli masz konsole i sie mozesz na niej zalogowac to cool. wpisz
"help" i bedziesz miec liste dostepnych komend, i wybierz cos co sie
zaczyna na reg, mozliwe ze jest regedit, nie pamietam , i ew. wybier
regedit /? - bedziesz miec opis jak to uzywac.

odpisz czy udalo cie sie cos uczynic.

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)
(*     Programy, Instalki, Varia    *)