Win XP- Logowanie "na okrągło"

Autor: guliwer <quliver_at_interia.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 20:08:43 MET

Witam.

W win XP Pro PL mam taki problem.
Przy starcie wyskakuje mi okienko wyboru użytkownika (jest tylko jeden).
Po wybraniu na ułamek sekundy pokazuje się pulpit, a potem następuje
automatycznie "wylogowanie użytkownika". I wraca zpowrotem okno wyboru
użytkownika.
I tak w kółko!!!

Przed tą "awarią" nigdy nie wyskakiwało mi okno wyboru użytkownika. :?
Podobnie system zachowuje się w wszystkich terybach awaryjnych.

Podobny problem znalazłem tu:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=134027&highlight=

Czytałem również o Ad-ware i plikach userinit.exe i wsaupdater.exe, ale
wszystkie operacje opisane w ww. wątkach i związane z kopiowaniem tych
plików (również z innego WinXP) do c:\windows/system32 nie przyniosły
rezultatu.

Co jeszcze mogę zrobić abym nie musiał instalować winXP?
Jak mogę pod konsolą, bo tylko tak mogę dobrać się do systemu, sprawdzić
rejestr
HKLM/Software/Microsoft/Windows NT/Current Version/Winlogon/Userinit

Pozdrawiam...