Re: [szukam]Program do optymalizacji rejestrów

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 20:29:57 MET

MrKramer log:
> [...]
> ale chce zrobic porzadek z tym, bo komp uruchamia mi sie tak dlugo,
> ze az robi sie to nieprzyjemne.
> [...]
> poza tym obecny system jest tak juz bardzo ladnie i optymalnie
> skonfigurowany - wszystko co najpotrzebniejsze jest
[...]
W związku z powyższymi deklaracjami IMHO nie ma wszystkiego ...!
BTW Piciu megadeko (po)straszy(ł), bo używam regularnie 4 programów do
czyszczenia rejestrów i 2 do optymalizacji nie robiąc kopii ... no i
kłopotów (z tego tytułu) siakoś nie mam/miewam.
Przepowiednie czasem jednak się spełniają zatem bądź rozważny ...!:-)

--
",Kryminalni, ... zaraz po 'Niani'..."