Re: [szukam]Program do optymalizacji rejestrów

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 10:49:02 MET

** MrKramer, 2006-02-04 18:04:

> Bez kopii wogole bym sie nie dotykal.

Sensowny program do czyszczenia rejestru to sam robi kopię zanim
cokolwiek zmodyfikuje. :)

> Taka mam zasade, ale chce zrobic porzadek z tym, bo komp uruchamia mi
> sie tak dlugo, ze az robi sie to nieprzyjemne.

A skąd wiesz, że to akurat ma coś wspólnego z rejestrem? Jest jakiś
programik MS (zapomniałem nazwy), który instalujesz, uruchamiasz i
przeprowadzasz nadzorowany/logowany boot - myślę, że tam będzie jak na
dłoni widać co opóźnia start.