Re: [szukam]Program do optymalizacji rejestrów

Autor: MrKramer <mrkramer_at_poczta.fm>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 18:04:00 MET

Piotr Krzyżański wrote:

> Użytkownik "MrKramer" <mrkramer@poczta.fm> napisał w wiadomości

> Powiem Ci tak - jeśli chcesz uniknąć kłopotów, to
> zostaw rejestry w spokoju. Jeśli jednak nie posłuchasz
> tej dobrej rady, to zanim cokolwiek 'przeczyścisz' zrób
> kopię rejestrów.
> http://www.larshederer.homepage.t-online.de/erunt
>
> Piciu
Bez kopii wogole bym sie nie dotykal. Taka mam zasade, ale chce zrobic
porzadek z tym, bo komp uruchamia mi sie tak dlugo, ze az robi sie to
nieprzyjemne. Rada jest np reinstalacja systemu, ale ja jestem
zwolennikiem, naprawiaj zanim zainstalujesz na nowo, poza tym obecny
system jest tak juz bardzo ladnie i optymalnie skonfigurowany - wszystko
co najpotrzebniejsze jest - a taki proces na nowo postawionym systemie
jest dosc czasochlonny. Tak wiec wole jeszcze z tym systemem powalczyc.