Re: Pliki zaszyfrowane spod systemu W2K

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 12:09:30 MET

Użytkownik "Sewer" <sevho@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ds1uv8$e3s$1@inews.gazeta.pl...

> (kopia),

> Dzięki za info. Zrobiłem tak jak w linku i nadal nie ma dostępu.

A jak dokładnie brzmi komunikat?

> To jednak kwestia hasła. Wyeksportowałem hasła z zakładki Personal
> i teraz je zaimportowałem. Jednak najwyraźniej albo to nie te
> hasła albo je źle dodaje. Mało kto korzysta z szyfrowania plików,
> a tu jeszcze importowanie do nowego systemu. Co tu zrobić ???

Hasła EFS to coś zupełnie innego. Może poczytaj wpierw cokolwiek na ten
temat:

Najważniejsze wskazówki dotyczące systemu szyfrowania plików EFS
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;223316

Metody odzyskiwania zaszyfrowanych plików danych
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;255742

5-Minute Security Advisor - Recovering Encrypted Data Using EFS
http://www.microsoft.com/technet/archive/community/columns/security/5min/5min-401.mspx

EFS recovery - wyciąganie klucza
http://www.beginningtoseethelight.org/efsrecovery/index.php

System szyfrowania plików - artykuł