Re: Pliki zaszyfrowane spod systemu W2K

Autor: Sewer <sevho_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 14:03:13 MET

http://www.microsoft.com/technet/archive/community/columns/security/5min/5min-
4
> 01.mspx
>
> EFS recovery - wyciąganie klucza
> http://www.beginningtoseethelight.org/efsrecovery/index.php
>
> System szyfrowania plików - artykuł
> EFS: Encrypted File System
> http://www.microsoft.com/poland/technet/article/art018.mspx
>
> EFS Key - program
> http://www.lostpassword.com/efs.htm

Wielkie dzieki za informacje.
Wyeksportowałem raczej nie te klucze, ale pewności nie mam.

Natomiast w tej chwili to widze możliwość w znalezieniu płyty głównej takiej
samej na jakiej był zainstalowany system czyli MSI 865PE Neo2. Tyllko mam
pytanie czy można jest zainstalować Windows 2000 na innej płycie (o innym
numerzez seryjnym)? Odwiedziłem z 5 serwisów komputerowych i w ostatnim
uważają, że nie można odpalić systemu z nawet z takiej samej płyty ale o
innym numerze seryjnym. Ze to dotyczy właśnie Windows 2000, jeśli tak to by
pozostało tylko naprawić płytę główną.
Czy ktoś miał doświadczenie z instalacją/próbą instalacji W2K na innym kompie
(płycie głównej)?

Pozdrawiam
Sewer