Re: Pliki zaszyfrowane spod systemu W2K

Autor: Sewer <sevho_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 11:17:12 MET

goomish <gum12-bez.tego@gazeta.pl> napisał(a):

> Ani jedno ani drugie :) Chodzi o uprawnienia do plików. Przejmowanie na
> własność -> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;308421

Dzięki za info. Zrobiłem tak jak w linku i nadal nie ma dostępu.
To jednak kwestia hasła. Wyeksportowałem hasła z zakładki Personal i teraz je
zaimportowałem. Jednak najwyraźniej albo to nie te hasła albo je źle dodaje.
Mało kto korzysta z szyfrowania plików, a tu jeszcze importowanie do nowego
systemu. Co tu zrobić ???

Pozdrawiam
Sewer