Re: Gadu-Gadu i niebezpieczeństwa

Autor: Artur Muszynski <arturm_at_union.wytnijto.com.pl>
Data: Fri 03 Feb 2006 - 15:26:33 MET

> Z tego co wymieniłeś to ja bym zaufał jedynie Jabberowi, po pierwsze masz
> kontrolę nad swoim serwerem, jego konfiguracją itp. po drugie masz szeroki
> wybór klientów i usług jakie możesz podpiąć pod Jabbera - to daje sporą
> elastyczność.

Protokół jest OK, ale do klientów już takiego przekonania nie mam.
Próbowałem Mirandy i Psi, z każdym coś było nie tak. Gdybym znalazł coś
wygodnego i niezawodnego, z miejsca bym się przesiadł.

> Skype - no ja nie wiem, czy chcesz do sieci wpuścić coś gdzie w licencji
> jest napisane, że dostawca ma pewną kontrolę nad Twoją maszyną. :)

Najwidoczniej niedoczytałem. Sorry.
PS: Jeszcze jest jedna alternatywa - wersje przeglądarkowe komunikatorów.

artur