Re: Problem z OE, jaki program pocztowy?

Autor: GB <nospam_at_com.pl>
Data: Fri 03 Feb 2006 - 15:06:29 MET

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:drvh3q$gq6$1@atlantis.news.tpi.pl...
> ** GB, 2006-02-03 12:49:

> Jak on koniecznie musi korzystać z OE to postaw mu serwer IMAP - ten
> będzie składował pocztę, OE będzie w tym momencie jedynie klientem i nie
> będzie trzymał lokalnie dużej ilości danych (jedynie nagłówki/indeksy).

Dzięki za odpowiedź i sugestie. Takie rozwiązanie w tym przypadku jedank nie
bardzo
pasuje. Sprawa dotyczy bowiem małej sieci w niewielkiej firmie (8 desktopów
bez żadnych wydzielonych serwerów). Konta pocztowe mają na home.pl a ci
z kolei nie oferują dostępu przez IMAP.
Ja jestem odpowiedzialny za ich system ale nie pracuję tam na codzień.

> 18GB.
> (...)
> Da radę spokojnie. Ale ja bym użył serwera IMAP.

Jeszcze się zastanowię nad Mozzillą lub The Bat jak zaproponował kolega
Marek S.
Być może też zostawię tam OE, tworząc podkatalogi archiwalne (dla każdego
roku z którego pochdzi poczta) dla poszczególnych folderów głównych -
podzieli to bazę bo jak wiadomo każdemu katalogowi odpowiada osobny plik

Pozdrawiam
GB