Re: Problem z OE, jaki program pocztowy?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 03 Feb 2006 - 13:08:45 MET

** GB, 2006-02-03 12:49:

> Użytkownik korzysta z Outlook Express. Wysyła i odbiera dużo poczty z
> załącznikami. Problem polega na tym, że baza elementow wysłanych doszła
> do 2 GiB i OE nie wczytuje zawartości. Jak dobrać się do tej bazy?

Nie wiem. :)

> Druga, ważniejsza sprawa: użytkownik nie chce czyścić baz, zależy mu aby
> traktować program pocztowy jako archiwum wiadomości (wraz z
> załącznikami).

Dodatkowo możesz mu założyć konto na GMail i ustawić forward na to konto
- doskonałe archiwum. :)

> Myślałem a utworzeniu nowej tożsamości w OE i pozostawieniu starej jako
> archiwum ale nie do końca o takie rozwiązanie chodzi.

Jak on koniecznie musi korzystać z OE to postaw mu serwer IMAP - ten
będzie składował pocztę, OE będzie w tym momencie jedynie klientem i nie
będzie trzymał lokalnie dużej ilości danych (jedynie nagłówki/indeksy).

> Najęchętniej przeniósłbym wszystko do innego programu. Do dyspozycji
> jest Outlook 2003 - tu jednak cała baza jest w jednym pliku i a nie wiem
> czy ten progam może również ma graniczenie rozmiaru bazy do 2GiB.

18GB.

(...)

> Jakie rozwiązanie proponujecie? Może Mozzila Thunderbird?

Da radę spokojnie. Ale ja bym użył serwera IMAP.