Re: Bootowalne CD XP i BigLBA

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 01:44:42 MET

W wiadomości: drh346$4p1$1@opal.icpnet.pl,
Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał(a):

> No widzisz, ale przyjęto założenie, że przeniesienie nic nie zmienia w
> pliku.

Witam!

Jednak być może inne założenie oszczędziło by trochę pracy przy
przenoszeniu. Być może przydała było by się polecenie "Wklej specjalnie" z
większą ilością opcji. Do tego jakaś możliwość konfiguracji.

> Eksplorator ma lepszy mechanizm kopiowania niż się wydaje 99%
> użytkowników :)))
> http://www.grzegorz.net/articles/index.php?id=onlynew

Mimo uwag do Eksploratora to jest mój podstawowy menadżer plików w
połączeniu z cmd.exe. Nie jestem zwolennikiem Windowsowych odpowiedników NC.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski