Re: Podglad zmian w rejestrze - dobry pomysl?

Autor: www.fijaksoft.prv.pl :) <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Fri 27 Jan 2006 - 09:58:47 MET

Artur napisał(a):
> Witam
>
> Chcialbym wiedziec czy jest jakis program, ktory by mi to ulatwil, program który
> sledzilby zmiany w rejestrze i pokazywal mi co gpedit do niego wpisuje podczas
> ustawiania ograniczen.. na tej podstawie stworzylbym plik.reg
> Polecicie cos?

uzyj programu regmon (analogicznie jest filemon) i bedziesz widziec,
niemniej musisz to sobie umiejetnie przefiltorwac bo jest wiele
zapisow/oczytow do/z regsow, i musisz umiec sie w tym polapac.

> Drugie pytanie, to czy jest mozliwosc wpisywania do rejestru uzytkownika Test
> bedac zalogowanym na administratora?

regedit|HKEY_USERS i musisz wydedukowac ktory tam klucz to jaki
uzytkownik (oczywiscie te dluzsze nazwy) chodzi o to ze tam sa nazwy
stworzone na podstawie SIDow a nie nazw uzytkownika, ale mozesz odczytac
nazwe zuytkownika np poprzez zagladanie do pokluczy USERS
\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)
(*     Programy, Instalki, Varia    *)